Förändring? :)

6kommentarer

Såhär blev nya frillan. Jag är grymt nöjd. Och hon som klippte mej var helt underbar, vi pratade om allt möjligt och det blev ingen pinsam tystnad som det ofta blir hos frisören tycker jag. 2,5 timme satt jag och jag njöt av varje minut. Jag brukar inte gå till frisören så ofta, det blir oftast mamma som klipper topparna, så jag tycker att jag kunde unna mej det även om det kostade mer än ni vill veta ;P Men vilken skillnad det blev, från det gröna, slitna långa håret till det här korta, fräscha nyfärgade håret :D

   

Köpte med mej några produkter hem också:
1. OroFluido (en hårolja som ger glans och värmeskydd för plattång och hårfön osv) 
2. Dust it, Osis+ (en fantastisk produkt som ger samma volym som om jag skulle tuppera håret i flera timmar)


 

6 kommentarer

Annie

30 Nov 2010 13:15

RIKTIGT SNYGGT :D Häärligt! :D

Emy

30 Nov 2010 18:43

SOm jag sa igår, HETING=P=P Nu ee vi brunetter båda två, du o jag zandra tihi

Lina

30 Nov 2010 20:36

oj du, det var ENORMT snyggt, du passar skitbra i det! Jag trodde du skulle göra mycket kortare så det här var allt en överraskning :D snygg färg också! 5/5 möjliga måste jag säga ;)



hur är det annars? jul på liseberg i år ;)

smyckestokig

01 Dec 2010 08:41

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

Elina

01 Dec 2010 15:14

Vilken stor skillnad, kände knappt igen dig, men snyggt blev det :)

Maowlin

02 Dec 2010 20:15

Du passar i mycket och även det här! Du är ju så himla snygg! Väldigt roligt att du vågade!

Kommentera

Publiceras ej