Halv åtta hos mej

3kommentarer

Idag börjar halv åtta hos mej. Vi har gjort en egen variant av det, men samma grundkoncept som på tv. 3 rätters middag ikväll hemma hos Julia. Det ska bli spännande och se vad hon har kokat ihop.

Har läst 500 sidor ur Harry Potter nu, jag tror jag nöjer mej med det. Man vet ju inte hur lång filmen, första delen, kommer vara, men jag gissar på att det slutar med att Dobby dör, eller vad tror ni?

 

1. Ny klänning till jul och eventuellt nyår. Bikbok 299 kr. Det är inte en rättvis bild på denna vackra klänning, men ni får vänta med att se den på när den ska användas.
2. Dagens outfit. Klänning H&M. Håret är som vanligt upplindat i en knut, men snart ska mitt långa hårsvall klippas av.
Jajjemen, ni hörde rätt! Den 29 nov har jag bokat klipptid för att göra en page-frisyr. Ska bli jävligt spännande, men också lite pirrigt. Jag har ju alltid haft långt hår och har alltid försökt spara längre och längre, men nu är det så jäkla slitet och grönt och tråkigt, så nu ska jag prova något nytt. Trivs jag inte i det så finns det alltid hårsnoddar att sätta upp det med också växer det ju faktiskt ut :P

3 kommentarer

Julia

16 Nov 2010 19:14

Ohh, jag är nervös!!! Jag är klar nu, nästan. har en liten grej att göra klart innan finfrämmandet kommer, men jag väntar så länge det går med det!

Blir nog trevligt! Lyckat vet jag inte, inte från min sida iaf ;) Men trevligt! Och det är ledordet för halv åtta hos mig...



Och jag ska passa på att säga att din klänning som du skaffat är sjukt snygg, den gör dig helt klart rättvisa. Och så även din lila tröja...i like :D



Vi ses om en kvart :D

Emy

16 Nov 2010 19:58

Vi kör oxå halv åtta hos mig, på våran söndagar=) Blir lite roligare av det=P

Jag tror absolut att klänningen sitter som smäck på dig=D Lär va snyggast i hela rummet=)=P

Åh vad kul, o klippa av håret, det är ju allas frisörers dröm att få göra ngt helt nytt=D hehe Kommer bli skit bra!!!!



Hade tänkt smsa dig om håret, men har totalt glömt bort det, men bättre sent än aldrig=P

Du kan ju tona om håret med en varmare variant, inte så mörk bara en varm ton, så försvinner det gröna=)

Lina

17 Nov 2010 12:15

åh vad kul med håret!! Jag är totalimponerad, jag vill gärna se bilder!! Jag har också ett HEMSKT hår nu, rent fruktansvärt. DET är definitivt GRÖNT och så slitet så det är inte sant trots hårinpackning varannan dag. Håret var superfint innan graviditeten och sen har det bara blivit värre.. Jga bara längtar tills jag får göra något med det men får inte göra något så länge jag ammar så om ett par månader blir det en heldag (eller ett par) hos frissan, ska bli underbart! Jag hade också gärna klippt av mig håret men har gjort det en gång (till kort) och en gång till lite kortare än axlarna, båda gångerna total katastrof så jag måste spara till långt igen, det enda jag passar i.

Kommentera

Publiceras ej