Här igen...

0kommentarer

Jahapp, då var man på arlanda igen. På vip-loungen. Dom bjuder på glögg och pepparkakor idag. Bra tänkt, jag älskar glögg. Faktum är att jag älskar allt som hör julen till :) Förutom julmaten då, men skinkan är god och inte att förglömma: Dopp i grytan. Det är en höjdare!!

Skulle gått på skyltsöndag idag i Halmstad, men både jag och Jonas kände oss lite sjuka så vi stannade hemma och såg på dubbade Harry Potter.

I övrigt så har det varit en ganska så lugn helg, men ändå har vi haft mycket att göra. Julbord, shopping, jobba. Jaa, så mycket var det nog ändå inte när jag räknade upp det, men en helg är kort och inte så mycket tid som man hade önskat.

25 minuter kvar tills mitt flyg går, bäst jag går till gaten så jag inte missar det, men först ska jag ta en till kopp glögg. Ha en trevlig söndagkväll!

OOHH, Joo, förresten!! Imorgon klipper jag mej. Jag är sjukt nervös, vet inte om jag kommer låta henne klippa saxen i mitt långa hår :/

Kommentera

Publiceras ej