Harry Potter

2kommentarer

Som vi har väntat, snart är äntligen sista filmen här. Dock så är den uppdelad i två delar, så sista sista filmen får vi väl vänta på något år till. Men jag tycker det rätt bra ändå, för då får dom med mycket fler detaljer. Jag och Jullan taggar stenhårt, men ruggig kommer den att vara. Sjunde boken är hemsk, men otroligt spännande.

Ohh, jag känner när jag tittar på trailern att jag skulle vilja hinna läsa igenom boken en gång innan filmen, men hur tusan ska det hinnas? Jag får helt enkelt stå ut med att jag inte minns alla små detaljer.



2 kommentarer

Julia

11 Nov 2010 14:59

Vi taggar något alldeles enormt! :D

Men vetdu något bra? sista delen kommer november/december 2011 har jag hört, så ett år behöver vi vänta, men inte mer! Har vi klarat såhär länge är ett år som en vecka ungefär ;)



Och visst hinner du läsa igenom boken..det tror jag. tänk när du sitter och väntar på flyget, när du sitter på flyget..eller innan du ska sova :)Jag ska läsa den, och jag taggar det med :)



Men annars så tror jag man minns alla knäppa, roliga, fina och hemska detaljer när dom väl kommer :)

Julia

12 Nov 2010 21:47

Men duu, noterar du att man skymtar harry och hermonies kyss i trailern? Eller är det någon annan han är och stoppar tungan i tro?



Och noterar du även att Harry har grovat till sig, iaf när det gäller rösten? Han är way past målbrottet kan man säga :O

Kommentera

Publiceras ej