Julkänsla

0kommentarer

Julen kommer tidigt för mej iår ;) Jag har redan börjat planera och nu sitter jag och gör en spotify-lista med julsånger. Lite tidigt, jag vet, men visst är det väl underbart att lyssna på?! :)
En favvo iår som Julia visade mej är förra årets MQ reklam. Ni känner igen den och artisterna, men om inte så ger jag er ett smakprov.



Visst är den underbar. Lyssna på hela låten vetja, så blir det eran jul-favvo 2010.

Men nu återgår jag till November igen. Love the way you lie - Rihanna feat Eminem.
Jag har precis kommit hem från Stina, vi har satt ihop hennes vitrinskåp som levererades ikväll. Det var piece of cake, trodde vi?! När vi ställer upp skåpet så ser jag till min besvikelse att vi har vänt hyllplanen fel väg. Gud va jag känner mej skyldig! Men jag ska fixa det Stina, du ska inte stå ut med det där fula :)

Imorgon har jag helg, men pappa talade så vänligt om för mej att han behövde lite grejer till morgondagens styrelsemöte som han ville att jag skulle fixa, så jag får åka in till jobbet ändå. Men det blir nog lika bra, då får jag röra på röven lite istället för att sova hela dagen.

Nu ska jag knyta mej. Gonatt

Kommentera

Publiceras ej