Love<3

2kommentarer

När räkningarna är betalda, när sparpengar är undanlagda, när bilen är tankad och när lån är tillbaka lämnade, då tillkommer det 1300 kr som jag ska slänga ut. 500 på parkeringsböter och 800 på studiematerial till taxilegget. ÅÅÅ! Det hade jag inte räknat med.

Så jag sa till Jonas att det blir nog inget Gekås nästa måndag, det tog emot i alla mina muskler att säga det. Jag ville verkligen dit och kolla på julgrejer och kanske köpa lite julklappar. Men Jonas tyckte att vi skulle åka ändå, för vi hade planerat det och jag hade bokat flyg utifrån att jag skulle åka dit. Så han erbjöd sej att låna ut lite pengar till mej om det krisar sej. Vilken underbaring han är <3 Vad glad jag blev.

2 kommentarer

Julia

01 Nov 2010 22:18

Det var INTE kul!!!!! Godaste mackan ju :) Men vad äre för bröd då? ljust? isåfall ger jag det en chans till romans ;)!

Anonym

03 Nov 2010 10:24

Det var jätte snällt skrevet. Men det är ju du som är en underbaraste som finns.

Kommentera

Publiceras ej