Middag hos mej ikväll

1kommentarer

Ikväll är det min tur att ha "halv 8 hos mej" mina drömmar i natt speglade hur otroligt nervös jag faktiskt är utan att ha insett det. Jag drömde att dom kom till mej tio över sex fast vi hade satt ut tiden sex, men taxin hade svårt att hitta. När dom kom så var jag så stressad att jag knappt hälsade dom välkomna!! Katastrof, dålig värdinna!
Väl inkomna i huset så hade jag inte ens börjat förbereda varmrätten, my goood! Jag tänkte hela tiden på mitt betyg och hur många grejer som skulle dra ner på det. Dålig dröm, det kommer ju inte alls bli så i verkligheten! :P

När jag slutar idag ska jag åka och handla det som behövs, sen sätta igång med storkoket. 5 munnar ska mättas och 5or som poäng vill jag uppnå :) Menyn får ni inte veta riktigt än, men efterrätten är redan gjord och jag tycker att det blev en succé, hoppas bara dom andra har samma smaklökar som jag :)

Good luck zandry!

1 kommentarer

Emy

23 Nov 2010 13:07

Du får hundra 5:or av mig=D

Kommentera

Publiceras ej