Ny energi

1kommentarer

Det är precis vad jag behöver. Jag har blivit förslappad av att bo 2 mil ifrån civilisationen. Imorse tex, så startade inte bilen och jag blev förbannad och allmänt less så i all hast glömmer jag träningskläderna och jag orkar inte åka hem bara för att hämta dom, känns jävligt onödigt.

Hur ska jag få den här nya energin då? I don't know! Någon som har något förslag?
Det är den här vinterdeprissionen som jag har drabbats av. Den brukar komma varje höst då det blir mörkt och kallt, sen kommer jag inte tillbaka förens i februari då ljuset sakta kommer åter.

Lite ny energi kanske jag får i eftermiddag då jag hade tänkt plocka fram julpyntet. Ska se vad jag kan använda i min lilla lägenhet. Lite glitter och julgransbollar kanske kommer upp. Sen ska min lilla julgran fram. Mysigt mysigt. Jag börjar lite i förväg i år för jag ska ju bort i helgen och till första advent måste det vara julstämning.

Jul jul, ge mej, Jul jul, jag vill ha...

1 kommentarer

Julia

25 Nov 2010 14:15

Åh, jag vet hur vi/du ska få ny energi! Träffa Julia massa jätteofta! Och sen kanske vi borde fara och besöka IKSU SPA? Har aldrig vart där...men kan tänka mig att det är nice :)

Kommentera

Publiceras ej