Töväder

1kommentarer

Igår kom det säkert en dm snö. Jag hade julkänsla :) Spelade julsånger och funderade på julklappar. Men idag.. idag är det töväder, några plusgrader och snön börjar sakta men säkert töa bort. Neej! Stanna kvar!! Snälla!

Jag hade sett fram emot lite mer snö och se till att få röda faran fixad och sen ta sej en sväng i skoterspåren. Men det kanske får vänta ett tag. Jag har iaf inhandlat nya, varma skoter handskar, dom var åtminstonde varma i butiken ;)

Idag är jag snuvig som få. Nyser och nyser och nyser, det tar aldrig slut. 3-4 nysningar på rad, det är ovanligt.

ÅÅ, jag måste bara säga en till sak. Mona Sahlin, hur tråkig är hon inte när hon pratar? Herregud, man kan ju låta lite glad även om man är en tråkig politiker. Fast det förstås, ingen vill ju ha henne kvar som partiledare, så det är kanske inte så konstigt att hon är bitter.

1 kommentarer

Julia

11 Nov 2010 10:12

Haha, det är ovanligt :) Gulle!



Faktiskt...detta töväder är det värsta....snö tack! Men gärna många plogbilar som sköter sitt jobb också, och som inte gör massa snökanter! ;)



Mona Sahlin måste gå, hoppas hon sväljer stoltheten och det rätta snart! :)

Kommentera

Publiceras ej