Hos Julia

1kommentarer

Här kommer lite bilder från gårdagens preimär av "halv 8 hos mej" Det hölls hemma hos Julia och det var verkligen som på tv (Det lilla jag har sett utav det) Allting var jättefint upplagt och hon har verkligen tänkt till den bruden. Av mej fick hon 21p av 25 möjliga, inte illa pinkat!

 
 

Till förrätt: tunnbrörullar med kallrökt lax, philadelfiaost och chilioliver.
Till varmrätt: renskavsgryta med lingon, syltlök och kantareller och det serverades med ris och lite sallad.
Till efterrätt: marrängbotten med nötter, ett lager med hallon och toppat med grädde och dekoration.

Nästa gång är det min tur. Igår hade jag ingen aning om vad jag skulle bjuda på, men idag har jag en idé. Jag måste ha drömt om vad jag ska laga i natt fast jag inte minns det. Men jag är rädd för att ingenting kommer att kunna mäta sej med Julias gourmémåltid, men skam åt den som inte försöker ;P

1 kommentarer

Lina

17 Nov 2010 18:33

låter som en riktigt rolig idé :D ska nog ta med din till mina kompisar också ;)

Kommentera

Publiceras ej