Fullspäckad helg.

0kommentarer

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Har varit dåligt på bloggningsfronten i helgen, ar dels inte haft tid, sen har Jonas ganska slö dator, så man har inte tålamod att starta upp den ;)

I helgen har jag bowlat, spelat biljard, varit på 80års kalas, sett på traktorrace, kollat när Jonas och Tobbe kört cross, varit på stan och varit på Ullared.

Jag hade ju väntat mej att det skulle vara lite folk på Ullared igår, men så var inte fallet, men det gick bra ändå. Och hör och häpna... Jonas utbrister: "känner inte du henne?" Jag tittar mej omkring och mycket riktigt, jag känner henne, det var ju Lina med sin lilla Neo som var ute och shoppade. Kul och se den lilla krabaten, vi tyckte att vi skulle ses nästa gång jag kom ner :)

I övrigt så var jag inte så taggad som man kunde tro på att shoppa, jag tror jag blev lite snål. Kände inte att jag behövde något heller. Julpynt ville jag ju köpa, men jag har ju som ingen lägenhet att köpa det till, så både jag och Jonas blev förvånade när våra grejer tillsammans inte äns översteg 1000 kr. Men lite fick jag med mej hem iaf :)

 

1. Söta små tavlor som jag ska hänga upp någonstans :) (tycker egentligen inte óm att köpa massproducerade tavlor, som ikea tex för jag vill ju inte ha samma som alla andra, men när det gäller Gekås så behöver jag nog inte oroa mej att någon ska ha samma med tanke på att vi har typ 100 mil dit)
2. Stickers till scrapbooking. Jag kanske ska göra fina julkort istället för att använda dom vanliga tråkiga klistermärkena på paketen. Vi får se om jag har tid, lust och ork.
Sen köpte jag 3 par leggings (skit billiga) en filt, en hoodtröja med mysigt innertyg från herravdelningen ;) och och oooch... Pinocchio andra filmen i min samling. Nästa film är Fantasia.

Snart ska jag ner på stan och träffa Lelleboy. Ha en trevlig dag.

Kommentera

Publiceras ej