Dålig uppdatering.

0kommentarer

Har haft lite fullt upp i helgen, så det har inte funnits någon tid att blogga.

Ifredags var det begravning, morfars bror. Ingen nära släkting till mej direkt, men jag följde med för att träffa mina släktingar. Sen fick jag veta mycket om morfars bror och även om morfar som jag inte visste förut. På kvällen hade vi middag med morbröderna.

Lördags skrev jag högskoleprovet, kollade facit när jag kom hem och resultatet var ungefär som förra gången, så jag är lite missnöjd, men men, jag gjorde mitt bästa, man kan inte göra mer än så eller hur?

Igår hade jag och Jonas en slappardag. Sov länge och såg på film. Mysmys.


Nu är det måndag, idag är det löning. Eftersom att jag har varit så duktig och skrivit HP så ska jag unna mej själv en ny tröja hade jag tänkt :) Sen ska jag och träna med Julet och sen är det simning och efter det är vi bjudna till en simkompis som ska visa film från Ironman på Hawaii. Jag har vad jag gör idag.

Kram på er

Kommentera

Publiceras ej