Jag är hopplös!

2kommentarer

Ska jag klara högskoleprovet den här gången? Det verkar inte riktigt som att jag vill det. Jag ska alltid skjuta upp allting till sista minut. Idag tog jag tag i mej själv och beställde högskoleprovs-boken. Om Jag får den nästa vecka, vilket är mest troligt, så har jag mindre än två veckor att plugga. Bra framförhållning Zandra.

Jag är inte stolt. Särskilt när jag vet att jag verkligen, verkligen vill plugga NU. Och allting hänger på att jag fixar 0.7/0.8 på det där jävla provet, men det verkar vara omöjligt typ. Ni vet vad man brukar säga, tredje gången gillt och det här blir tredje gången jag gör det och förhoppningsvis sista gången, så nu jävlar ska det gå vägen!

2 kommentarer

Julia

06 Oct 2010 16:07

Välkommen till klubben ;) När ska man lära sig? Men jag tror du kommer klara provet denna gång...tredje gången gillt kommer helt klart slå in för dig! :)

Julia

07 Oct 2010 14:45

Haha, jag är med dig mer än du anar på den frågan ;) Jag är så trött så jag spyr den tiden..men tycker de är så himla bra så de är bara att härda :)Klockan 22 tycker jag är lämpligt att gå och sova, ibland vill man sova tidigare..men känns inte bra :P

Kommentera

Publiceras ej