Jag ser det snöar, det var väl roligt hurra!

3kommentarer

Fantastiskt. Snön är här och snart är vintern det också :) Pappa ringde mej på lunchen och sa att jag inte fick köra hem. VA? Varför det? Joo, för att det är alltid jättemånga som kör av vägen när första snön kommer och jag har inga vinterdäck, så pappa tyckte att det var säkrast så. När jag tänker efter så låter det klokt.



Otydlig bild, men det är tusan svårt att ta kort på snö :P Nu slutar jag snart. Ska ämta upp Stina på universitetet sen ska vi åka på mio och kolla på möbler och få ännu mer inspiration.

Hejsvejs

3 kommentarer

Emy

14 Oct 2010 15:29

Tack o lov så snöar det inte här=P Vi har SOOOOL=) 15 grader och sol, det är härlig höst=P haha

Tyvärr så måste jag ju va i salongen, men jag lovar jag hade dig i åtanke, men men=)

Den helgen är jag hemma, men Kaowe och hans lilla syster Asia kommer den helgen, så vi ska försöka hinna med så mkt som möjligt=) Men ska höra med min kära pojke=)

Annie

14 Oct 2010 17:55

Åh vad jag är avis! :-D Fick du mitt sms?

Yohanna

16 Oct 2010 14:06

Första snön är mysig :)

Kommentera

Publiceras ej