Lägg av!!

0kommentarer

Det var min reaktion när jag ska hem från Madde och jag har fått en parkeringsböter för att jag har parkerat utanför hennes hus. Allvarligt? 500 spänn!! Vart faan ska jag parkera? Det finns säker 200 lägenheter på det området, om inte mer? men det finns typ bara 4 st besöksparkeringar. Vad hade dom tänkt egentligen? Men det är väl inget att gnälla om, bara att betala och glömma skiten. (Nämnvärt att det är min första böter någonsin*stolt*)

En annan sak som jag skulle vilja nämna är att jag lyssnar alltid på Rock Klassiker numera i bilen. Kul, tänker ni nu, men vänta, jag kommer till saken. Farytales gone bad med sunrise avenue, ni vet vilken låt det är? Annars sök på youtube. Hur som helst, den låten spelades på Rock Klassiker. Är det Rock för det första? Och för det andra, låten kom typ förra året eller? Lite äldre kanske den är, men en klassiker? och Rock? Noo-fucking-way!

Nu ska jag och katterna sova :) Imorgon kommer pappa hem, då slipper jag vara ensam. Kommer kännas fantastiskt ska ni veta.

Gonatt

Kommentera

Publiceras ej