Mörkrädd

3kommentarer

Som jag nu har nämnt ganska många gånger så är jag mörkrädd som få. Klarar inte av att vara ensam ute i skogen, jag tycker det är jättejobbigt. För minsta lilla ljud spärrar jag upp ögon och öron och ligger blixt stilla till jag känner mej trygg igen.

Igår satt jag i soffan, hade poppat popcorn och satt och kollade på biggest loser, när jag känner att någon iakttar mej. Så jag tittar ut genom panorama fönsterna och där står det en människa och strycker fingrarna mot glaset!! Nej, jag skojar inte!! Kan ni ana hur rädd jag blev? Men efter några sekunder ser jag vem människan är, och det är bara min bror Rickard som jävlas med mej.

När jag kommer ut så skäller jag ut han som aldrig förr och gormar "sådär får du absolut inte göra!!" "Nu kommer jag inte kunna sova i natt för att jag är så jävla mörkrädd!" "var du tvungen att göra så??" Han bara tittar på mej och skrattar hånfullt, sen säger han med ironi i rösten "Du kan få sova mellan mej och Sara i natt om du vill"

Dumjävel!! Jag klarar mej, men jag väntar mej faktiskt att folk inte ska skrämma upp mej med flit!

Ikväll behöver jag i alla fall inte sova själv. Julia och Madde ska komma på pyjamas party ;) Vi ska äta gomat, sjunga singstar kanske? och se Flashdance (som jag aldrig har sett, men hört talas om den många gånger, så nu ska den ätligen ses)

3 kommentarer

Julia

20 Oct 2010 12:58

Hahaha, du är ju typ den sötaste som finns :) Men jag förstår dig...helvete vad rädd man kan bli. Rickard var inte snäll där faktiskt.

Jag säger bara en sak; DUBBLA LÅS OCH KIKHÅL!!!!! Det är drömmen, lösningen på alla dina problem :) Skaffa det. Då kommer dom inte åt dig ;)



Fast ikväll och inatt är det lungt. Jullan kommer till undsättning ;) Madde också iofs...men henne kan man inte lita på när det gäller sånthär...men jag är lugn..så länge du inte kallar på hitler ;)

Julia

20 Oct 2010 13:00

Jag glömde; Vad himla mysigt vi får ikväll :D Jag taggar flashdance faktiskt, och helt klart sing star...de gamla goda tiderna är tillbaka ;) Och lite matte också...tragiskt nog!



Vi ses snart, tjihi :D

Emy

20 Oct 2010 20:25

Ne fy fan va taskigt!!! Jag hade oxå blivit livrädd, trots att jag inte är så mörkrädd. Är din pappa o hans sambo borta eller?? Finns stort intresse från malin, kj o kaowe iaf=)

Kommentera

Publiceras ej