Ont i magen

1kommentarer

Har hunnit med mycket i eftermiddag. Tänk ändå så mycket man hinner när man inte tränar varje kväll. Jag har tvätta, städat undan lite grejer och staplat ved. Sen har jag gjorde en god middag till mej själv.

Recept:
cantadou 4 peppar
kassler
gullök
kantareller
grädde
salt och vitpeppar

Ta allting på en höft ;) Då blir det bäst. Jag avnjöt det med bandspagetti.

Tyvärr så får magen lida av sånn här mat, när man lyssna på vad alla laktosintolleranta har för symptom när dom dricker mejeriprodukter så är det precis så jag har det, men vet ni?! Jag bryr mej inte, jag vill njuta av god mat med riktig grädd och riktigt smör!! Sen får magen lida, men det är bara ibland.

Nu ska jag se Vänner, sen ville nog Rickard ha skjuts någon stans. Han hade varit smart nog och låst in bilnyckeln i bilen. Hur fan lyckas man med det??

1 kommentarer

Stina

19 Oct 2010 21:24

MEH!!!:p hallååå vadå RIKTIG grädde o RIKTIG smör?!:p Det finns tabletter, svälj o njut:p men "vår" grädde är det absolut ingen skillnad på:p

Kommentera

Publiceras ej