Rosa bandetgalan

3kommentarer

Visst kollar ni på 3an nu? Det hoppas jag. Rosa bandetgalan är här igen. Det är ett väldigt tårgripande program när man får se inslag av kvinnor som har haft bröstcancer. Jag fällde en tår, jag börjar få lite lättare för att grina numera, men det är lixom inte mer än att det blir blött i ögonen, men ändå.

Jag missade början, men dom visade tydligen en kvinna som provade ut peruker. Då fick jag ett sms av Julet som frågade om jag också hade det. Svaret är ja, jag fick också prova ut peruker. Det var dock 10 år sen, så jag vet inte om den var så snygg. Långt blondt hår (som jag oftast hade i två flätor) och en rak lugg. När jag ser bilder på den så inser jag ju hur fuuul den var, men det fick mej att känna mej lite friskare och lite finare :)

Nu får ni kolla på 3an.

Puss<3

3 kommentarer

Annie

28 Oct 2010 22:10

Det visste jag inte, att du har haft peruk! Men jag tittade också på galan :) Vilket nummer var det nu man skulle smsa dig på, eftersom att jag uppenbarligen inte hade rätt;)

Stina

29 Oct 2010 08:20

oh... Jag bölar än idag, när jag tänker på dig o den tiden. När jag första gången fick se dig, och du hade den peruken på dig. Mormor som trodde det var ditt riktiga hår, mormor tyckte iallafall att peruken var jätte fin! (sen får du tänka, att mkt har hänt med perukerna under 10 år.modet o tjosanhejsan..) Du använde inte den så ofta, det var du och hättan:D Kan tänka mig att hättan var skönare än peruken:)Nu är väl du friskförklarad väl? Det är väl efter 7 år? <3

Julia

29 Oct 2010 10:03

Jag kan nog tänka mig att du var söt i din peruk :)

Och du är inte ensam om att grina...herregud, vilken pers!!! Men du är bra, och nu far vi till polishuset och visar vart skåpet ska stå ;)

Kommentera

Publiceras ej