Trött

0kommentarer

Nu sitter jag här på jobbet och tråkar. Har varit uppe sen fem imorse, för torsdagar innebär morgonträning. Urk på burk va jobbigt det var, är helt slut. Jag tror att jag ska fara till mormor och morfar och slagga på soffan deras mellan jobbet och nästa simträning.

Igår var jag och mina simmarkillar ute och raggade sponsorer. Det gick bra till en början, men sen fick vi många nej och då tappade man lusten. Vi ska iaf simma ett sponsorsim för klubben på söndag. Det går till så att man simmar 1 timme, utan stopp. Sen får företag och privatpersoner satsa antal öre/meter man hinner simma på 1 timme. Någon som har lust att sponsra med några ören så hör av er till mej :)

Pengarna kommer att gå till våran simklubb, för vi har inte råd att ha kvar våra träningspass för regeringen har tydligen dragit in på aktivitetsstödet och det hade vi inte räknat med i våran budget.

Dom som vi fick pengar från igår var: Megazone, Mäklarcity, Team sportia och Red Dragon. Jag gör lite smygreklam för dom här :)

ciaoo!

Kommentera

Publiceras ej