Ullared

6kommentarer

Igår tog vi en spontantripp till mitt favorit-budget-ställe Gekås. Jag var taggad till tusen och blev verkligen skitglad när Jonas föreslog att vi skulle åka dit. Trots att min budget är spräckt sedan länge tillbaka denna månad så kunde jag väl ändå shoppa lite grand tänkte jag :) Men icket sa nicke, vi hade kommit till herravdelningen när man hör: "gekås kundradio, varuhuset stänger om 15 minter" Då hade jag ju inte gått igenom damkläderna, filmerna, inredningen, väskorna, sminket, smyckena... Det ända jag hade hunnit plocka på mej var schampo och balsam och en rosa rattmuff. Så det som skulle bli en eftermiddag i drömmarnasland blev en halvtimme av stress kändes det som, plus en extra halvtimma i kön till kassan.

Jonas an led enormt med mej, och förstod verkligen min sorg så han föreslog att jag skulle stanna lite längre någon helg och åka dit på en måndagkväll, så jag har redan börjat planera för mitt nästa besök. Julklappar ska inhandlas och fint julpynt och kanske en ny handväska :)

kram på er

6 kommentarer

Stina

18 Oct 2010 11:36

herreguuuud.!! jag lider med dig:/ kollade inte när GEKÅS stängde?:S Jag var ju där en gång 30 min innan de stängde, men då visste jag också att de skulle stänga snart, man fick verkligen springa o det gällde att veta vad man var ute efter:p vilket jag då visste, så att jag hann:p men har man långt till gekås så förstår jag besvikelsen:/

luffi

18 Oct 2010 13:18

=)



vad kul! gör du då? kra

Emy

18 Oct 2010 13:35

De såg ju dig antagligen på blogg.se alla inlägg kommer ju upp där, va väl en intressant rubrik ;-)=P

Det går bra=) Helgerna förstör lite med annan mat när man är borta=) Är man borta så får man unna sig tycker jag=) Men det går bra, trivs super med GI metoden, magen mår prima av det, så tränar jag=) Det gör nog ganska mkt=)

Har tänkt ringa dig med, men så tränar man sen hem o duscha äta, o plötsligt så var klockan mycket och det är sängdags=P Får ta tummen ur och ringa dig snart=) Saknar daj!

Stina

19 Oct 2010 10:23

jo, men visst är det så : ) haha, jag lyckades få dit rosa bandet stödet:D duktiga jag



nu har jag tvättat med ingefäran, det känns.. fräsch:)



Ja, det var riktigt mys där ute i skogen ändå:p o eldningen:D singstar ;)

Jonnie

19 Oct 2010 12:25

ja ullared älskar jag oxså, e där nån gång i månaden love it

Jonnie

19 Oct 2010 12:41

ja de klat, jag har ju bara 4 mil dit :)

Kommentera

Publiceras ej