mörkblond?

4kommentarer

Idag har jag dålig hårdag så jag satte upp trasslet i en knut och undvek att ta kort på det. Jag har nog bestämt att jag ska färga min naturliga hårfärg nu i vinter, då slipper jag hålla på att bleka det hela tiden utväxten börjar synas. Vintern sliter nog mycket på håret. Så mörkblond får det bli. Min frisör åker till västindien på fredag, så det får vänta tills pappa kommer hem igen :) Jajjemen, det är min pappa som står för färgningen, det har han alltid gjort trots att min mamma är utbildad inom området. Konstigt, men pappa tycker det är jättekul.

  <-klickbar

Tunika Gina tricot 199 kr (last year)
Leggings Halens 199 kr
Skor skopunkten 349 kr
Halsband ur&penn 129 kr

4 kommentarer

Sara

13 Oct 2010 22:39

Snygga skor, jag har samma ;)

Ida.

13 Oct 2010 23:00

fin outfit! :)

Isabelle

13 Oct 2010 23:29

Fin outfit du hade:)

simone

19 Oct 2010 18:16

Söta pics ;D

Kommentera

Publiceras ej