Det lönar sej att bli arg ibland

4kommentarer

Jag brukar inte vara den som ryter ifrån till folk i telefon på olika myndigheter, men idag får jag svart på vitt att det lönar sej faktiskt att höja rösten. Så bra det känns.

Det var radiotjänst det handlade om. Jag hade fått en faktura, påminnelsefaktura till och med, som jag hade redan ringt och sagt till dom att jag inte skulle betala för jag skulle flytta i slutet på månaden. Då sa dom, "nej den ska du ju inte behöva betala" Ändå får jag en påminnelse idag att den inte är betald. Hon som jag hade inte telefonen idag sa att då får jag betala ändå, till dagens datum, för då kunde hon avsluta mitt medlemsskap. Men vadå, jag har redan ringt två gånger och sagt att jag flyttar den 29 Juli....

Å så dumma dom kan vara, men efter jag hade skrikit lite åt henne så sa hon att jag skulle dröja kvar ett tag och sen när hon kom tillbaka så gick hon med på att skriva av den från den 30 Juli. Tack och bock!


Hemma från jobbet idag pga förkylning. Ingen träning och ingen träff med Julia på stan som vi hade bestämt, men Julia, jag siktar på morgondagen (om du kan då)

Nu ska jag se på One Three hill som jag har laddat hem :)

Krya på mej Zandra

4 kommentarer

Julia

01 Sep 2010 18:10

Hmm, jo jag tycker dom är sjabbiga :P Eller egentligen hade jag tänkt skriva bögiga..men det vågade jag inte. Haha. Men seriöst..har du sett hur dom klär sig å fixar håret? Speciellt snygg-erik. Jag kräks! Riktiga stockholmsfjollor har dom blivit, sjabbiga!



Och som svar på ditt meddelande; :D Jag går i skolan till 14.00, men efter det är jag all yours, om du kan då förstås? :D du slutar ju 13.00..så det är ju bara en timma emellan :)

Julia

01 Sep 2010 18:12

Och förresten...sjukt bra att du blev lite arg. Dom måste ju fan lära sig att ha koll, så mycket kan man ju begära! Men jag hade inte velat vara offer för din attack ;)

Julia

01 Sep 2010 18:13

En sista grej..:P Krya på dig :)

Annie

01 Sep 2010 19:03

De ringde mig igår också, de fick också några väl valda ord av mig!



Krya på dig Zandra!

Kommentera

Publiceras ej