Ett paket på posten

1kommentarer

Idag när jag kom hem så hade jag fått min beställning från modehus.nu. Det var så roligt för när jag skulle prova en klänning så visste jag knappt vad som var fram och bak och vart man skulle stoppa armarna och huvudet. Jag och Gunilla stod framför spegeln och skrattade åt detta konstiga klädesplagg, dom borde skicka med en intsruktionsmanual för fan!

Idag på morgonen inser jag att ingen utav dom här kläderna är egentligen min stil. Jag förstår inte alls varför jag beställde dom, för mycket pengar i plånboken kanske? Men det lutar nog åt att jag skickar tillbaka allt, sen ska jag vänta på min beställning från halens som har lite normalare kläder.



Den här mysiga skjortan kommer på posten om någon dag :)

1 kommentarer

Julia

16 Sep 2010 09:50

Lämna för guds skull inte tillaka något innan jag har fått kolla..jag blir så nyfiken på dessa konstiga plagg som inte ens Gunilla rår på :)

Kommentera

Publiceras ej