Jobbig natt

0kommentarer

Jag var faktiskt trött när jag gick och la mej igår, men efter jag hade sagt godnatt till älsklingen så skulle jag kolla på ett avsnitt av One Three hill. Och när klockan är 23.00 så släcker jag lyset. Men då kommer spökena och hemsöker mej. Jag verkligen känner hur jag är iaktagen, rysligt... Jag försöker att inte tänka på det och blunda ännu hårdare, men det går inte. Så jag ser på två avsnitt till av OTH, sen är klockan 00.30 då känner jag att det är verkligen god tid att sova. Men jag får sova i fullt sken från taklampan för jag vågar inte släcka.

Hahaha, så löjlig man kan vara ibland. Minsta lilla ljud får en att hoppa till och ligga med vidöppna ögon. Ända sen mammas möhippa (då vi satt och pratade om hemsökta hus) så har jag blivit skit löjlig när det gäller att sova ensam. Det är verkligen skit obehagligt. Jaja, det är bara en natt till nu, sen kommer Jonas och håller om mej, då behöver jag inte oroa mej för spöken när jag har min ädla riddare intill mej ;)

Kommentera

Publiceras ej