Tråkigt

3kommentarer

Igår hade jag en tråkig eftermiddag/kväll. Jiiisus amalia, jag höll på att krypa ur skinnet. Jag måste verkligen träna snart alltså. Jag förstår inte hur vissa människor aldrig tränar? Faan, man mår ju bra av det!

Hur som helst så plöjde jag igenom två One three hill avsnitt. 7 säsongen är jag på nu och jag fattar noll? Vart är Lukas och Peyton? Och vem är Clay? Och va fan har hänt med Dan, dog inte han? Nathan otrogen? Jaa, som sagt så fattar jag noll. Konstigt vändning det fick tycker jag.



Kolla vilken fin fläta... Jag skickade ett mms till Jonas (för att han är skit intresserad av mitt hår) och skrev "kolla vilken din flata" Hahaha, jag skrattade gott för mej själv hur fel det kan bli med T9.

Åsså vill jag bara påminna om en sak: Vi har fått två öron och en mun för att kunna lyssna mer än vi talar.

3 kommentarer

Annie

09 Sep 2010 16:44

Hej! Vilken fin fläta! Tänk om jag var så bra ;)



Jag kan dra hela OTHhistorien för dig - fast du kanske inte ivll höra den? :P

Julia

09 Sep 2010 21:12

Får jag skriva att jag tycker du ser konstig ut på bilden?? Isåfall gör jag det, men flätan va snygg förstås:)



Och jag vet vem Clay är...jag har stenkoll, jag ska uppdatera dig som bara jag kan! :)



Citatet är konstigt tycker jag, men de kan stämma! Och jag känner mig träffad ;P Men jag får ångest när det är tyst i luren vetdu :) Men jag ska ge plats åt dej också. Vi ses på Mååndag babyyyy!

Gurra

10 Sep 2010 08:22

hej Zandra fin fläta

Kommentera

Publiceras ej