SAS

2kommentarer

Morgonen startade tidigt i morse. 04.15 ringde klockan, då var det dags att gå upp och köra till flygplatsen. Jonas körde mej dit innan jobbet, sen fick jag vänta ett tag innan flyget skulle gå. Allting gick som planerat tills vi kom till arlanda, där var det fullt på inrikes terminalen så vi fick stanna typ en mil bort och ta bussen till inrikes.

Jiiisus, Hallå, mitt flyg till Umeå går om 20 minuter?! Jag tycker det är knäppt att man kan boka med 20 minuters mellanrum. Det räckte ju bara med att vi inte kunde parkera så sprack den marginalen. Så jag funderade ut några väl valda ord som jag skulle smutskasta SAS med när jag kom hem till bloggen.

Men flyget väntade och jag kom dit 08.08 och det skulle egentligen gått 08.05. Ingen skada skedd riktigt. Men det allra bästa, som SAS ska ha all heder åt, det är att dom lyckades få med min väska. Helt otroligt. Jag är mäkta förvånad. Hur dom kunde ta ut den från ena flyget och leta reda på just min väska (plus 2 till som också skulle vidare till Umeå)och ta den vidare vill planet som stod typ en mil bort. Bra gjort!

Guldstjärna till SAS faktiskt.

2 kommentarer

Stinas

13 Sep 2010 13:23

fniss

Julia

13 Sep 2010 13:59

Mycket jiiisus numera ;)



Faktiskt, starkt jobbat SAS..Man är ju van vid en jäkla röra när sånt där händer, att väskan hamnar i köpenhamn och att man måste betala massa pengar för konstiga saker...helt klart en guldis till SAS...kanske två tillockmed? ;)

Kommentera

Publiceras ej