110 om mej

1kommentarer

1. ÄR DU BEREDD? - Såklart
2. NAMN - Zandra Maria Josephine Lindgren
3. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT - Höger
4. HUMÖR JUST NU - Glad
5. FAVORITGODIS - Meloner, geisha och chokladtryfflar från chokladbutiken
6. ÄR DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER? - Senap, räkor, sill, kaviar, leverpastej (bara den listan är nog 110 punkter lång)
7. KLÄDER JUST NU - Lodis, Svart hoodie och mjukisbyxor och sköna promenadskor
8. MUSIK JUST NU - Lemon tree
9. NÄR ÅT DU SENAST? - För 3,5 timme sen. Fläskpannkaka till frukost ;)
10. VAD SA DU SENAST? - Puss puss, hejdå
11. FAVORITKLÄDER - Leggins och en varm kofta
12. DITT FAVORIT CITAT - Bättre sent än aldrig ;)
13. TVUNGEN ATT LEVA I EN ANNAN TIDSEPOK VILKEN SKULLE DU VÄLJA? - 16-1700talet då man hade stora klänningar och fina hattar.
14. FISK ELLER BADKRUKA? - Fisk, jag har alltid älskat vatten och badar till läpparna är blåa
15. HATAR DU NÅGON - Nee, finns ingen mening med det tycker jag.
16. SKÖNASTE LÅTEN NÅGONSIN - Show must go on - Queen. Jag ryser varje gång jag hör den.
17. KAFFE ELLER TE - Te
18. SAFT ELLER ALKOHOL - Saft
19. LÄNGD - 171
20. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED? - 3 st, bara för att jag har dubbelsäng och ligger oftast tvärs över sängen när jag är själv.
21. FAVORITVÄDER - Alla väder är favoriter på sitt sätt, det kan tex vara jävligt mysigt när det ösregnar och blixtrar och dundrar när man får vara inne och sitta under en filt och läsa en god bok.
22. OM DU VAR FAST PÅ EN Ö, TRE SAKER DU SKULLE TA MED - Tandborste, tändstickor och en varm filt
23. SPELAR DU NÅTT INSTRUMENT - Nej
24. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA - Definitivt en nattmänniska
25. SPARARE ELLER SLÖSARE - Slösare, pengar är till för att spenderas inte till att läggas på hög.
26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG? - Det finns så många flera än bara en...
27. GYLLENEREGLEN FÖR DIG - Skäms aldrig för dej själv, ångra aldrig något du gjort. Lär av att du är unik och kan göra misstag. :)
28. DET BÄSTA DU VET - Shoppa och resa
29. BÄSTA LEKSAK - Singstar (om det räknas)
30. BÄSTA FILM - The little rascals (faktiskt grym film, se den!)
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER? - Jaa
32. KOMMER IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK? - Såklart
33. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE? - Jajjemen
34. VAR HON/HAN DIN STORA KÄRLEK - Oja
35. TROR DU PÅ MIRAKEL? - Ja, det gör jag
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID? - Givetvis, annars skulle man ju inte binda sej tycker jag.
37. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA? - Njaa, jag har nog ganska dåligt tålamod, men jag försöker.
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG? - Nee, varför skulle jag göra det?
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR? - 2 st
40. FRAMTIDSPLANER? - Barnmorska är den stora drömmen just nu.
41. BIO ELLER PROMENAD? - Både oc kan faktiskt vara mysigt
42. ÄR DU HÖGER ELLER VÄNSTERPARTIST? - Höger tror jag, men jag är inte så jätteintresserad av politik
43. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET? - inget, ar perfekt syn, dock inte lika perfekt hörsel.
44. TEKNISK ELLER OTEKNISK? - väldigt teknisk, tycker jag
45. ÄR DU KITTLIG? - Njaa, under lillefoten isånna fall.
46. SNARKAR DU? - Nepp, men pratar i sömnen
47. STJÄRNTECKEN? - Vattuman
48. RÄDD FÖR INSEKTER? - Nä, egentligen inte, men jag gillar dom inte för det!
49. ÄCKLIGASTE INSEKTEN? - Mördarsnigel och kackerlacka
50. STÖRSTA SVAGHET? - Lat och gnällig
51. DET ÄR JAG BRA PÅ? - Lyssna och glömma ;P
52. MUSIKSTIL? - Rock
53. LYCKOTAL? - 13
54. FAVORITFILM GENRE? - Fantasy. Typ Harry Potter, vampyrer, olympiska gudar :)
55. BÄSTA BOK? - Harry Potter, no doubt
56. OM DU FICK VÄLJA EN SUPERKRAFT, VAD SKULLE DU VÄLJA? - Flytta saker med tanken
57. FAVORITORD - Va?! :P
58. FAVORITPLATS - I stugan i Nordmaling, där har jag många lyckliga minnen.
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS? -  Chips
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE? - Pizza, hemmagjord pizza á la Zandra och Jonas
61. SKRIVER DU DAGBOK? - Jaa, jag har en sånn här 3 års dagbok som jag skriver kort om vad jag har gjort varje dag, annars glömmer jag bort allt.
62. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM? - Barnprogram
63. NAMNSDAGSDATUM? - 17 februari, 28 februari, 19 mars
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN? - Yesbox
65. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG? - Aldrig i livet ;)
66. FÖDELSEDAG - 10 februari
67. FAVORITCHIPS - ååå, det fanns en smak förut, pepper, den var as god, men det finns nog inte kvar. Nu är det sourcream and onion
68. SYNLIGA ÄRR? - 4 stycken operationsärr, benet, två vid brösten och ett på magen.
69. DIN BÄSTA VÄN? - Mamma
70. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT? - Välstädat
71. GUNGAR DU PÅ STOLEN? - Sällan, men det händer
72. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU? - 9 och en tionde på väg
73. DETTA GÖR MIG ARGAST? - När folk inte förstår mej.
74. HAR DU UTÖVAT NÅGON SPORT? - Fotboll oc simning
75. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG? - Photoshop och en skoterdress
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN? - Bara Ketchup
77. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? - Nej, men fallskärm vill jag prova
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I? - Höger
79. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYCKTSTOLPE PÅ VINTERN? - Jaa, faktiskt
80. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA? - Jajjemen, till en början i alla fall
81. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT RUM? - tavlor
82. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA? - vita, men snart ska det upp ett fotokollage
83. PASTA, RIS ELLER POTATIS? - Pasta
84. HUR ÄR DIN DRÖM KVINNA/MAN? - Snäll, rolig, omtänksam, omhändertagande, trygg, pålitlig, snygg
85. VILKET ÄR BÄST - JULAFTON ELLER DIN FÖDELSEDAG? - Julafton
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST? - fiftyfifty, Cola och Fanta
88. VAD GÖR DU HELST? - Tränar
89. BÄSTA RAGGNINGS REPLIK? - "tror du på kärlek vid första ögonkastet eller ska jag gå förbi en gång till?"
90. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU? - 2
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG? - Väldigt sällan, men jag tycker att det ser väldigt mycket trevligare ut om man gör det, men det är sällan man orkar.
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON? - Tillsammans med pappa och hans sambo
93. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT? - Nej
94. ÄR DU MÖRKRÄDD? - Jaa, något så ofantligt mycket
95. ÄR DU RELIGÖS? - Nej
96. TROR DU PÅ ASTROLOGI? - Nej
97. TROR DU PÅ MAGI? - Nej
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG? - Nej
99. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER? - Välpolerade? Jag tycker om fina klackiskor och stövlar, så då passar "välpolerade" bäst in
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR? - Att förlora någon som jag håller kär
101. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV? - Jaa, jag förstår inte vem som annars skulle göra det? Pappa? Jonas? Nee, skulle inte tro det.
102. HUR OFTA STÄDAR DU DITT RUM? - Lite varje dag, försöker att dammsuga en gång i veckan
103. SKULLE DU KÄKA UPP EN CLEMENTIN FÖR 100KR? - Ja
104. HAV ELLER SJÖ? - Hav
105. VEM ÄLSKAR DU? - Dej ;)
106. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD? - Nej inte alls
107. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN? - Nej, kött är gott.
108. SALTAR DU PÅ MATEN? - Ja, det är mer som en regel än ett undantag
109. FAVORITKAKA - Kladdiskakis
110. KAN DU SJUNGA? - Jag kan sjunga singstar, räknas det?

1 kommentarer

Julia

30 Sep 2010 20:15

Spännande! Man kan aldrig få nog av dig :)

Kommentera

Publiceras ej