Zumba

2kommentarer

Zumba har börjat på iksu den här terminen. Guuud så roligt. Jag har fan varit nära många gånger att beställa det från tvshop, men det har ju känts jättetråkigt att stå i vardagsrummet och dansa själv, men nu har dom dragit igång det som gruppträning det var inte en dag för sent.

När jag tänker att Zandra ska dansa Zumba, så tänker jag direkt att det kommer se förjävligt ut, men spela roll? Jag ställer mej längst bak i ett hörn och gör det jag kan. Man måste ju prova i alla fall.


Igår gjorde jag äntligen klart ettiketterna som jag har skrivit om förut. När jag skulle skriva ut dom så tog färgpatronerna slut i skrivarn, snacka om att man blir irriterad. Men jag räknade till 10 och funderade "vad ska jag göra nu?" Det självklara svaret var ju att beställa nya.

Så jag hämtade upp dom direkt på NKV och när jag skulle därifrån så startar inte bil-helvetet!! Än en gång blir jag sjukt irriterad, men även då tar jag det lilla lugna och går tillbaka in i affären och frågar om någon kan hjälpa mej med starthjälp. Såklart kunde dom det, för dom hade lunch. Jag tackade och bockade för dagens underbart goda gärning. Det finns faktiskt snälla människor i det här samhället också ;)

Var hos Madde igår, vi planerar för en resa till IKEA inom snar framtid. Det ska bli sjukt roligt. Ska spara lite pengar, så man kan börja köpa lite julklappar. Och lite höstkläder från Cubus kanske ;)

2 kommentarer

Emy

08 Sep 2010 10:39

Zumba ska jag köra på lördag, har höga förväntningar=) Har varit på afrikans dans och det va sjukt skoj, de säger ju att zumba är ännu roligare=D Åhh en ikea tripp=)

Stina

09 Sep 2010 07:57

oh:D jag o Sanne ska köra det med:D men det va FULLT..och att jag blev sjuk med:S men när jag bli frisk då jeflar:D

Kommentera

Publiceras ej