Fantastisk kväll

2kommentarer

Igår slog vi klackarna i taket, Jag, Julia och Stina. Jens var också med men han hade platta skor förståss. Jag stog i säkert 1,5 timme och fixa hår, smink och kläder. När man inte har varit ute på länge är man så sjukt orutinerad på allt :P

Det började med en liten förfest hemma hos Julia sen for vi ner mot stan vid tio tiden, för vi ville komma in gratis ;) Och det gjorde vi och njöt av en händelserik krogkväll. En hel del karaoke blev det för min del och vi dansade så att svetten rann. Killarna tycktes flockas runt mej under kvällens gång och det ska sägas att jag njöt faktiskt av det, det var roligt. Träffade några gamla klasskompisar från högstadiet, skit kul och vi efterfestade fram till klockan halv fem på morgonen. Solen hade gått upp när vi var hemma.

Idag är man sliten i kroppen. Jag hade ju klackiskor och dansade som aldrig förr så idag har jag träningvärk i benen. Sen fick jag för mej på morgonkvisten att jag skulle göra chins på en stång som en kille hade satt upp i dörröppningen, jag kan konstatera såhär dagen efter att det inte var bästa medicinen för min rygg.

Ikväll är det säsongspremiär av Gossip Girl, det ska ses såklart! Sen får jag se om jag tar en tidig kväll, det blev inte många timmar sovda i natt, men det var det ju jävligt värt :)

2 kommentarer

Stina

10 Apr 2011 18:47

hahahha!:D Ja, det var riktigt kul faktiskt! Killen J hade skrivit på facebook "säger bara haha vilken kväll igår hade sjukt kul måste göras om ;) hihi"

Julia

10 Apr 2011 19:27

Sjukt kul Zandra! :D Och jag har också noterat det där som Stina skrev om....haha, vi gör intryck ;)

Kommentera

Publiceras ej