Jag fick mej ett gott skratt...

2kommentarer

När jag kommer hem ikväll från dagens alla roligheter så ska jag ta av mej mina skor. Inga konstigheter med det, men trots att jag har benprotes med allt vad det innebär så väljer jag skor efter snygghet och inte vad som passar på protesen. Så dagens skor var i Pretty woman-stuk, långt skaft som går över knäna, jaa, alltså inte så lätta att ta av..... (fan va jag gör en kort historia lång :P) Hur som helst så måste jag sätta mej ner för att få av mej dom och då väljer jag att sätta mej på toan och till min stora förvåning glider jag ner med rumpan i hålet på toasitsen och brister ut i as garv!! (locket var alltså inte nerfält)

HAHAHA, kanske inte låter så roligt, men jag fick mej ett gott skratt såhär på kvällskvisten.

Idag har jag och Stina varit hundvakt åt Maddes lilla wheaten valp, puttinuttigt :) Och på vägen hem ikväll så är det världens vackraste norrsken på himlen. Man förundras varje gång man får se naturens underbart vackra fenomen. Det såg ungefär ut som en grön regnbåge på en svart natthimmel full av stjärnor och nymåne. Jag älskar norrland, det tåls att upprepas!

Godnatt

2 kommentarer

Julia

07 Apr 2011 16:27

Hahaha!!!! Jag tycker visst att det var roligt fastän jag inte var med!! Din min när du glider ner i toan lär ha varit obetalbar!!! :D

Stina

08 Apr 2011 08:54

Joo, det var länge sedan Emil var här uppe.. men det har varit som lättast att jag åker ner, eftersom jag är "ledig" fler dagar. Kommer han upp hit, så får man ju knappt vara med varandra:p I maj hade vi sagt att han skulle upp hit, men då har jag kommit på ett förslag, att vi ska till sthlm en helg istället. troligtvis hälsa på valpisarna oså:)

Kommentera

Publiceras ej