Myror!

3kommentarer

Lägenheten kryllar av myror. Överallt!! Det kröp just en över skärmen på datorn, inte friskt. Tur jag ska flytta härifrån snart :)



Idag har jag gjort ingenting ;P Förutom att jobba såklart. Hade så tråkigt så jag började prova en massa sommarkläder, lovley! När jag öppnade väskan med sommarkläder så fick jag en mindre chock, färgglatt! Man kan undra om det verkligen är mina kläder. Rosa, grönt, blått, gult och korall, är bara några av färgerna man kan hitta i min sommargarderob. Svart existerar inte, men en jävla massa vitt, fast det är väl så det ska vara! :)

Ne, nu ska jag till jobbet. Glad Påsk!

Puss på er!

3 kommentarer

Julia

21 Apr 2011 16:38

Men herregud!!! Vad hände med uppdateringen?? Du har fått fnatt vad det verkar! Jag hinner inte med!



Jag får försöka komma ihåg det jag vill säga angående de andra inläggen i detta då....hmmm. KUL med färger Zandra :D Jag gillar en färgglad Zandra, och framför allt så gillar jag en GLAD ZANDRA!



Och angående innebandy; Det är bästa sporten!!! :D Glad att en till av mina vänner insett charmen med den. Woho!!!! :D

Julia

21 Apr 2011 16:39

Oj, glömde :P Äckligt med myror! Och sluta jobba så mycket...du kommer dö till slut :O

L I F T U P - Sara

22 Apr 2011 00:24

Jobbigt med myror :) Gillar hatten på bilden i headern, vart kommer den ifrån?

Kommentera

Publiceras ej