Nederlag ;P

1kommentarer

Jag blev dissad. Attans pannkaka säger jag åt det!! Men herrejissanes, vågar man inget så kan man heller inte vinna något. Den här gången vågade jag, men jag vann inte. Jag gråter faktiskt inte för det.

Ååh, jag har just avslutat ett otroligt spännande avsnitt av The Vampire Diaries. Det tåls att upprepas att den serien är det bästa jag någonsin sett, jag är fullkomligt tokig i den!! :)



Julia, en bild på Lenita när hon har lugg ;) Och jag med för den delen.

Puss på er!

1 kommentarer

Stina

28 Apr 2011 19:05

Joo.. man finner verkligen inga ord.. vad ska man säga lixom..? o vad säger en som är släkt till de som har förlorat sin pappa.. det är jätte jobbigt:(



FINT det blev med frisyren på förra inlägget!:D men varför ska du inte tillbaka dit för? för att det va för dyrt..??? :p

Kommentera

Publiceras ej