Shopping

1kommentarer

Behövde verkligen ett par nya promenad skor, nog för att jag planerar att köpa när jag far till London, men man måste ju ha en backup plan om man inga skor skulle finna på plats. Så därför tog jag tag i saken idag och införskaffade mej ett par enkla, vita gympaskor typ. Påminner lite om fotbollsskor tycker jag :)


249 kr på skopunkten.

Väl ute på shoppingrunda så hittade jag en älsklings-skinnjacka, på Rea!! Jag kände att jag kunde verkligen inte gå hem utan den. Spanar in prislappen, OJ 1799:- men halva priset på det så det blev väl typ 900:- trodde jag!! Men väl i kassan kostade den bara 649:- Vadå fynda??


ÅÅÅ, är den inte Lovley?! :D

Efter dagens shoppingtur som spenderades med Julia så kunde vi båda konstatera att vi kände oss lite lyckligare inombords. Shopping är verkligen upplyftande för själen. Och mer shopping lär det bli inom dom närmsta månaderna, jag har nämligen växt ur alla mina jeans, eller jag har krympt i dom rättare sagt, eller jag vet inte hur jag ska uttrycka mej, dom är för stora i alla fall. Har trots allt gått ner 8 kg sen januari och det märks i midjan :P

Puss på er!

1 kommentarer

Stina

30 Apr 2011 12:06

Ooh..! Såna skor är ju toppen! Tycker det är skit svårt att hitta såna skor, vår älsklingskor är ju borta?!:( o jag har verkligen inte hittat som ersätt dem.. men dessa va snygga, finns de inte möjligtvis i brunt?;)

Kommentera

Publiceras ej