Slutresultat

1kommentarer

Här får ni en efterbild på resultatet från gårdagen. Det blev en väldigt varm färg, nästan snudd på orange, men jag tyckte att det blev snyggt. Jag är nöjd, med allt förutom priset. 1110 kr!! För slingor med EN färg och inge klipp, bara slingor liksom. Det är ju rena rånet.



Nästa gång ska jag färga någon annan stans, dom får minsann inte tillbaka mej som kund :P Idag ska jag fara och fixa min protes, den jag har nu har sett sina sista dagar, verkligen!

Uppdatering: Dom ringde just från ortopedtekniska och efterlyste mej, tydligen var tiden klockan 8 och inte 11 som jag trodde. Attans! Fick en tid imorgon istället.

Hörni, Puss på er!

1 kommentarer

Julia

27 Apr 2011 10:29

Schnyggt!!!!! :D



Men jag håller med dig. För dyrt. Du gör rätt i att inte komma tillbaka. Sätt ner en fot och visa din ståndpunkt!

Kommentera

Publiceras ej