The Vampire Diaries VS True Blood

3kommentarer

Alla vet att jag är ett stort fan av The Vampire Diaries. Nyligen har jag fått hem böckerna och har börjat läsa serien. Vampyrer härjar som aldrig förr, det är ett allmänt intresse :P

Hur som helst så ha diverse folk tjatat på mig att jag borde se True Blood, så idag tog jag tag i saken och laddade hem några avsnitt. Har just sett första och jag kan ju konstatera att det är PORR utan dess like, MY GOOD!!! Mitt betyg efter första avsnittet är inte skyhögt, det verkar okej men nog måste jag medge att Vampire diaries är 10 resor bättre.

Nu tänker ni "men hon har ju bara sett ett avsnitt, ge det en chans" och det ska jag göra, men till saken hör att efter ett avsnit av Vampire Diaries var jag frälst så därför måste jag nog säga att i dagens läge så leder VD med hästlängder före True Blood, men mycket kan ändras under tidens gång.

3 kommentarer

Stina

02 Apr 2011 17:47

Hahaha!!!! Det säger jag heeela tiden med. porr porr porr.. då kan du förstå hur jag kände mig när jag tittade på ett avsnitt på planet!! Men det bli faktiskt mindre sånt senare och 2a säsongen.. men den är fortfarande lika...ja.. rå?;)

Julia

02 Apr 2011 18:29

Lite porr har ingen dött av ;) Åh, jag är så nyfiken!!! Jag längtar tills mina avsnitt är hemma!



Vampyrerna har sannerligen tagit greppet om oss. Kan det vara så att vi är förlorade för all framtid? ;)

Julia

02 Apr 2011 18:30

Lite porr har ingen dött av ;) Åh, jag är så nyfiken!!! Jag längtar tills mina avsnitt är hemma!



Vampyrerna har sannerligen tagit greppet om oss. Kan det vara så att vi är förlorade för all framtid? ;)

Kommentera

Publiceras ej