Olika saker

0kommentarer

Var och fixade naglarna igår. 2,20 timmar tog det, hehe, bra sätt att fördriva tiden på tycker jag iaf. Fina våriga naglar med lila blommor på ringfingret och tummen blev det den här gången :)
 
 

Hm hm hm, vad ska jag skriva mer då? Det har hänt skit mycket på senaste tiden och jag har inte varit ledig en sekund känns det som, därav den bristande uppdateringen. Jag jobbar och står i och snart klirrar det in i kassan och det ser jag framemot :)

På senare tid har det kommit många önskemål och tjat om att jag ska skaffa facebook, jaa, tro det eller ej men jag funderar faktiskt på det. Fast nä, glöm att jag skrev det där, jag ska hålla ut ett tag till. Jag ska hålla mej till mina principer.

Vad ska vi mer hitta på att skriva då? Jo, jag har helt plötsligt blivit intresserad av innebandy. Hur fan gick det till? Först kom ett helt oväntat intresse av Hockey, det var iofs förra året och nu kommer även innebandy. Vad är nästa, fotboll??? Neeej, där går min gräns ;P Fortfarande så måste jag hålla mej till mina principer ;)

Det här blir verkligen ett sammanfattnings förhör.... inlägg menar jag såklart, jag är påverkat av jobbet. Men hur som helst så har jag börjat simma lite smått igen. Var på tävling i helgen och hejade fram IKSUs simmare, det gjorde mej sjukt peppad. Jag kanske ska börja tävla lite mer på hemmaplan för det är dyrt och resa så långt hela tiden och det känns som att jag har glidit isär från den "världen". För mej kändes det som att det var skönare stämning på tävling i helgen än vad det har varit på dom senaste HK tävlingarna jag har varit på.

Jag har tagit bort lösenordsskyddet, när det var så få som läste min blogg så slutade jag ju blogga totalt, inge roligt jue! Därför får nu alla tillgång till den igen :) Jag vet bara inte hur jag ska promota bloggen, hade underlättat om man hade haft facebook ;)

Hörni, hoppas att ni alla mår fantastiskt bra, för det gör jag! Energin bara sprudlar inom mej.

Puss på er.

Kommentera

Publiceras ej