The Studio

1kommentarer

För någon månad sen så var jag på The Studio och fick vara modell för en dag. Jaa, det var roligt. Bli sminkad, klä upp sej och fota, skit kul. Jag har inte visat bilderna från det, dels för att jag inte tycker att dom blev så strålande fina, sen för att jag inte har kunnat ladda upp bilder på dumburken.

Men nu tänkte jag att jag skulle göra ett försök.



Jaa, det var två utav bilderna. Köpte typ tio stycken, men gillar dom inte särskilt mycket. Jag tycker att fotografen var dålig på att fånga ljuset... och nu tänker ni att det är ju mitt jobb att stå i dom bästa vinklarna... jaa, kanske, men nu var jag inte med i top modell utan förlitade mej blint på att han skulle ta strålande bilder, vilket inte riktigt var fallet. men dom där två var jag nöjd med, men det var absolut inte värt pengarna :P

1 kommentarer

Veronica

20 Apr 2011 16:12

Det är verkligen skit kul att gå på sånt :)

Kommentera

Publiceras ej