Veckans schema

1kommentarer

Herregud, Zandra jobbar ihjäl sej! Jag måste fan lära mej att säga nej, men min inställning är att inte tacka nej till ett enda tillfälle som jag får jobba. Det har funkat hittills men det börjar ta på krafterna.

Tisdag: 8-12
Onsdag: 8-12 och 15.30-21.30
Torsdag 8-12 och 16-20
Fredag: Ledig
Lördag: 7-12.30 och 16-20
Söndag: 15.30-21.30
Måndag: 7-12.30

Kommer dock bara upp i 43 timmar när jag räknade ut det, men jag är så jävla ovan att jobba såhär mycket, så jag känner mej extremt nöjd. Imorgon kommer första lönen in, men den ska sparas till London då ska jag köpa det jag vill ha. Nya skor tex ;)

Om jag ska orka med den här arbetsveckan så får jag ju se till att krypa till kojs nu, Godnatt.

Puss på er!

1 kommentarer

stina

21 Apr 2011 07:54

hehe jaa, så kunde min arbetsvecka se ut några gåånger om.. om inte värre.. så det ärbara att gå igenom "andra andningen" så kommer du snart in i allt jobbande =)



haha!! räkna uträkningen igen så ska du se;) jag o anders ha gjort så sedan jag va 13 år, om inte yngre:p för då fyllde han 31 o jag 13, och då vände vi på det, jag blev 31 och han 13:p ibland ha vi fått använda * - + & /. detta år och några år frammåt så blir det pluss.. som nästa år. 23 år och 41 år. 2+3=5 & 4+1=5 :p

Kommentera

Publiceras ej