Ångestdrabbad

3kommentarer

Måndag, ny vecka, nya möjligheter. Veckans citat lyder: "Det är svårt att behålla lugnet när man är sysslolös."

Jag har skaffat en ny kalender så jag ska kunna hålla koll på allt som händer och i den så står det kloka citat för varje ny vecka så jag tänkte dela med mej utav dom.

Ni ska veta att jag har ångest, som vanligt... ångest kommer utav att jag vill göra för mycket på alldeles för lite tid. Som ni har läst så hittade jag och Lelle bästa resan igår. Båda vill fruktansvärt gärna åka, men Zandra har plugg och träningsläger och Lenita vill använda pengarna som inte har till att förnya sin garderob. Ni inser problemet, men än har vi inte gett upp hoppet, det kan gå att lösa.

Senare idag lovar jag er att jag ska lägga upp lite bilder från min semester, men innan dess har jag en timme kvar på jobbet och sedan lite tvätt att ta itu med.

Puss på er!

3 kommentarer

Annie

15 Aug 2011 12:43

Nu har jag förstått vad din lilla nyhet handlade om ;) Gick det vägen tro? ;-) Kram!

Julia

15 Aug 2011 15:31

Ohh roligt :) det löser sig. Gud vill att ni ska åka, så den perfekta lösningen kommer snart, i am sure :) väldigt roligt med bilder. Ser fram emot resten ;)



Även fast du har mycket att stå i så ber jag om en träff! Vi kan väll göra något?? :D

Julia

15 Aug 2011 15:43

Om inte annat så spar det tills tid och pengar finns :)

Kommentera

Publiceras ej