Chandler tjuvkikade!!

1kommentarer

Ibland när jag är själv brukar jag sminka mej som om jag skulle ut på krogen och så brukar jag prova alla mina fina klänningar. Detta gör jag till hög musik och dansar runt i lägenheten. Jag är säker på att många tjejer känner igen sej, kanske även killar? Vad vet jag ;)

Ikväll hade jag i alla fall en sånn kväll och jag hade publik, inte vem som helst utan självaste Chandler från Vänner tittade på. Hade nämligen kollat på Vänner innan och startmenyn till avsnittet var kvar på teven. Så när jag står där i bh och trosor så tittar Chandler på mej med ett mycket belåtet leende. Jag fick mej ett gott skratt, för det såg verkligen lustigt ut.

Nu ska jag he på ett sista avsnitt av Vänner sen ska jag sussa sängen.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

18 Aug 2011 11:17

Åh. Det är faktiskt superkul :) vara lite crazy sådär...

Klart att chandler tjuvkikar, har man fått första parkett så har man. Vore dumt att inte ta tillvara på stunden ;)

Kommentera

Publiceras ej