CSN

1kommentarer

Nu har jag precis ansökt om studiemedel. HAHA, nu är jag verkligen student på riktigt, märkligt det känns. Har inte suttit i skolbänken på 3 år så det kommer bli en stor omställning. Jag har förresten bara tagit bidragsdelen från CSN som är 2700 kronor och resten tänker jag försöka jobba på Attendo. Skönt att slippa låna. Men vi får se om det funkar, börjar såhär i alla fall. Och jaa, det är Bara Komvux jag ska gå, undersköterska. Men det blir bra, då får jag in studietekniken och träna upp diciplinen innan den riktiga utmaningen börjar.

Min sista dag på jobbet ser jag ut såhär:



Skinnjacka från MQ (min nya fetish är skinnjackor, dyrt nöje) Tunika från Halens. Linne och Leggins från Gina. Sjal från Ge-kås. (OBS! Vet att håret ser jävligt ovårdat ut, men jag ska klippa mej till veckan, Jippie!!)


Såhär blev naglarna förresten... inte riktigt som jag tänkt mej, men är ändå extremt nöjd som vanligt.

Ska fixa lite mat nu och plöja igenom några avsnitt av Vänner (det blir lätt ett beroende när man har boxen) Sen kl 17 börjar nästa jobb. Jobbar till 21 ikväll och då tänkte jag ha filmkväll, någon som är på?

Puss på er!

1 kommentarer

Annie

19 Aug 2011 22:38

Grattis till dig och lycka till med studierna! :-) Man får se det som en mjukstart och som en nödvändig grundkurs innan de "riktiga" studierna sen tror jag :-) komma in i tänket lite och så!



Önskar dig som sagt all lycka!

kraM!

Kommentera

Publiceras ej