Disney

1kommentarer

Vilken dag är det idag? Lördag. Och vad gör jag? Glor på teve. Inte alls tragiskt tycker jag, för faktum är att jag har varit uppi folk och på resande fot, så det är ganska skönt att vara i min ensamhet.

Har precis sett den femte Disneyklassikern - Bambi. Var så sjukt länge sen jag såg den och jag måste faktiskt erkänna att den är inte särskilt bra. Många Disneyfilmer kan man ändå hitta humor i även när man är vuxen, men Bambi har ingen humor, den är bara puttinuttig och gulligullig... men ja, det är ju trots allt en barnfilm från 1945, så vad mer kan man begära?

Nu ska jag fortsätta min slapparkväll med ett glas chill out rosevin, muuums fillibabba.

Puss på er!



Måste bara tillägga en sak: såg just att dom visar Rocky IV inatt. Jag älskar Rocky-filmerna, får aldrig nog, så det ska jag titta på i natt 00.25.

1 kommentarer

stina

07 Aug 2011 10:33

haha, sen när jag hade somnat ,så hade Emil tagit massor med såndära knas kort på mig;p haha! Jag kommer hem snart gumman!;D

Kommentera

Publiceras ej