Fan va skönt det känns!

1kommentarer

Idag blev det är kärt återseende på Iksu. Körde crosstrainern i 20 min, det var dyngjobbigt!! Pinsamt va dålig kondis jag har. Sen var det bodypump 1 timme, herregud, svetten bara rann men det var skönt och jag behövde det.

Nu har jag precis ätit och ska gå iväg till Ica berghem och köpa glödlampor så jag kan lägga in alla kläder som har samlats i en hög i fotöljen, för det är inte så lätt att ha ordning i min walk in closet utan glödlampa.

Ska försöka göra kväll hyffsat tidigt idag för imorgon är semestern slut och jag ska åter till jobbet.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

07 Aug 2011 20:17

Så du har en vandrade garderob du ;) Tufft!

Haha, förlåt. Var bara tvungen :)



Imorgon kör vi vardag igen. Harregud, så snabbt det gått. Men blir nog bra :)

Kommentera

Publiceras ej