Godkväll gott folk.

2kommentarer

"När man kommer till öknen, då hittar man sand och det är då det är dags att promenera". -Maria Montazami

Visst är hon klockren den där bruden. Nya ving reklamen tar verkligen alla pris, jag skrattar lika gott varje gång jag ser den.

Annars då? Jag haft Madde och Julia på besök idag, dom har beundrat min fina lägenhet. Julia sa till och med att det var finare här än på Renmarkstorget och det mina vänner är inget dåligt betyg ;) Faktum är att jag har satt en mycket mer personlig touch på den här lägenheten. Jag trivs som fiskarna i vattnet, som fåglarna i luften... Ne, nu tar jag fan i så jag spricker, men I like it here! Och ännu bättre kommer det bli när min granne flyttar hit ;)

Sitter och slökollar på en film på 8an, moonlight mile, verkar lite lam faktiskt, men det är många bra skådespelare som Dustin Hoffman, Jake Gyllenhall och Susan Sarandon, så jag tänker ge den en chans. Har fan inget bättre för mej ändå så.

Precis som min goda vän Eemy så har jag också något roligt framför mej, det är redan publicerat i cyberrymden men jag väljer att hålla på nyheterna tills jag vet 100%. så ni som inte har lyckats få reda på det får vänta en stund till.

Puss på er!

2 kommentarer

Annie

11 Aug 2011 09:20

Nu blir jag ännu mera nyfiken! :D

Lina

11 Aug 2011 21:00

men åh, jag är ju så nyfiken!

Kommentera

Publiceras ej