Go'kväll

2kommentarer

My lazy day continues... Sen senaste inlägget har jag gjort... häpnadsväckande: Ingenting! Jo, ätit en massa skräp. Mackor, choklad, druckit saft... usch, mycket kalorier. Noo good Zandry!

Eftersom att jag har så tråkigt så slänger jag upp en dagens outfit, jag vet att jag lovade att den kategorin skulle uppdateras lite oftare, men faaan, det går ju inte när jag inte har något internet hemma och när det inte går att lägga upp bilder via mobilen.

 

Skjorta från Halens, Linne från Cubus och några skräpjeans från Nicole som endast kostade mej 125 kr i våras. Och löshåret gör comeback ;) Älskar att slänga med mitt långa hårsvall igen. Men ja, det ser inte jätteäkta ut...

Hörni, det var allt för den här gången. Gå nu ut och fånga dagen, vilket jag verkar ha extremt svårt att göra denna soliga afton.

Puss på er!

2 kommentarer

Julia

17 Aug 2011 20:24

Långt hår=snyggt!!! :) fake eller inte ;)



Ser jag fel om jag säger att det ser ut som att du tagit dina fina outfitsbilder på gammjobbet ditt?? Kansliet alltså? :)

Sara

17 Aug 2011 22:11

Ja, jag älskar verkligen Miami :)

Kommentera

Publiceras ej