Härlig eftermiddag vid älven

1kommentarer

Idag har jag mest bara strosat runt och gjort det jag har känt för, en härlig dag. Började med att jag bjöd pappa på lunch och han hjälpte mej att sätta upp gardinstången, blev kanonbra! Han beundrade hur fint jag hade fått det i lägenheten och jag klappar mej själv stolt på huvudet :)

Sen var det skola, 1 timmes samtal med min mentor om studieschema och kurser som jag kan validera osv. Under förmiddagen regnade det och var allmänt grått och trist, men efter skolans slut så började det klarna upp så jag tog en promenad till medicinska biblioteket på NUS och lånade en bok till kursen som börjar på måndag (värt att slippa köpa kurslitteratur) Efter det så var det så kanonfint väder så jag gick ner till Östra station och köpte mej lite fika och gick ner till Öbacka strand och njöt av vädret. Lenita kom efter en timme och gjorde mej sällskap.


Ser ni så underbart vackert. Nästa gång jag flyttar så är det där jag ska bosätta mej, no doubt!



En härlig dag som avslutas i en härlig säng :) Imorgon är det skola hela dagen och simning hela kvällen, så imorgon lär jag inte njuta fullt lika mycket som idag, men men jag får försöka se dom små ljusglimtarna

God natt, sov gott.

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

24 Aug 2011 10:21

Umeå kan när det vill :D

Kommentera

Publiceras ej