Imorgon är det måndag..

1kommentarer

Ja, jag är säker på att ni också har koll på dagarna och vet att det är måndag imorgon :P Det ska bli en spännande vecka. Jag börjar skolan, simningen startar igång igen och Linas matkasse kommer till min dörr. Det kommer bli en bra vecka. Är dock inte råtaggad att ta på mej skolväskan igen, men det löser sej nog.

Har precis sett klart fast and furious (fyran). Sist jag såg den filmen så somnade jag, så jag har aldrig sett slutet. Otroligt spännande! Nu ska jag hyra och se feman, fast med närmare eftertanke så har den nog inte kommit ut än.. men nu är jag ju inte polisanställd längre, så nu kan jag vara olaglig och ladda hem den.

Jaha, nu kallar sängen. Måste få några timmars sömn så jag och pigg och utvilad till en ny skolvecka.

God natt och sov gott!

Puss på er!

1 kommentarer

Anonym

22 Aug 2011 10:29

Jag är säker på att det blir bra med skolan :D jag kommer ju inte och simmar idag som du vet, men jag tänker ringa dig så jag fÅr höra hur din dag varit :)

Kommentera

Publiceras ej