Jag hatar klackiskor!

0kommentarer

Yes, ni hörde mej: I hate them! Idag envisades jag att jag ville ha något lite finare på fötterna än mina foppa-tofflor eller vita gympadojor, så jag tog ett par klackar. Inte mitt smartaste drag för dagen innefattade mycket promenad. Faaan, man kan tycka att jag gör det aningens svårt för mej, jag har ju protes for fucks sake! Behöver jag något som gör det ännu svårare att gå? Jaa, tydligen! Nu har jag iaf blodiga köttsår på foten min för att jag envisas med att "vara som alla andra"

Ändå vilken ständig press man har på sej att man ska passa in, se ut på ett visst sätt, klä sej rätt, följa normen. NEEEJ! Nu sätter jag ner foten! Jag bojkottar heels för ett tag och mitt nästa mission är att hitta ett par sköna, snygga, PLATTA skor.

Jag har klippt mej idag och stylat till löshåret. Blev kanonbra, jag är skitnöjd. Ska lägga upp en bild så fort jag får tid. Nu är det sova som gäller. Skola och jobb imorgon. God natt!!

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej