Linas matkasse.

0kommentarer

Igår kom en matleverans till dörren min, inte vilken som helst utan just Linas matkasse.


 
Den första bilden visar hur det såg ut i min kylskåp innan jag packade in varorna och den andra bilden efter. Ni ser att frukt- och gröntlådorna var ganska tomma förut, och nu är dom proppfulla. Massor med kul mat.


Det här var första maten som jag provlagade. Varmröktlax, pärlcouscous och kokta grönsaker. Allt var gott utom den där pärlcouscousen. Idag har jag även lagat lunch till pappa, det blev kryddiga färsbiffar, potatissallad och indisk raita. Smarrigt.

Pappa som fick höra om det här för första gången blev väldigt intresserad och var sugen på att prova. Och många andra som jag har berättat det för verkar också intresserade. Så därför tänkte jag utnyttja min blogg till att ge mina läsare ett fantastiskt erbjudande.

Jag har Linas Matkasse och är riktigt nöjd. Nu har de ett vän-erbjudande som jag kan dela med mej av. Om ni vill testa och använder min rabattkod så får ni första kassen för 499 kr (ord. pris 749 kr.) Min kod ger även en gratis fruktkasse som normalt kostar 109 kr.
Om ni vill testa det här så är koden: K896852 . Kom ihåg att detta är en prenumeration, men du kan boka av efter du har testat.

Jag tänkte skriva att det kostar inget att prova, men det gör det ju faktiskt. Men fundera över hur mycket pengar du lägger på mat en vecka? 500 kronor är billigt för 5 middagar för 4 personer. För mej är den en bra inspiration, när det lätt blir att man gör en stor sats köttfärs och äter det resten av veckan, eller varför inte klassikern: Mackaroner och korv? :P Prova prova.

Alla frågor är välkomna och jag besvarar de jag kan, annars finns allt på www.linasmatkasse.se

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej