På skolan

1kommentarer

Nu sitter jag på skolan och försöker plugga. Vi har blivit indelade i grupper och har gjort upp ett schema för kursens alla deluppgifter sen den 30 september är det kursprov. Alltså, en kurs som på gymnasienivå läses på två terminer läser vi på 5 veckor. Jaa, jag har lite panik!

Jag skulle ha pluggat igår men det körde ihop sej rejält på jobbet så jag jobbade över en timme och försökte styra upp allt. När jag sen kom hem hade jag ingen lust att sätta mej och börja läsa i boken. Därför blir det dubbelt så mycket att göra idag, men det ordnar sej nog.

Yesyes, vad har jag mer att säga? Jo, träningslägret var ju i helgen, jag var grym får jag erkänna. Hängde på Jonte, Sara och Elsa hur bra som helst.. Visst dom är snabbare än mej, men jag körde ändå exakt samma pass men fick bara lite kortare vila och det är precis vad jag behöver. Nu har jag inte tränat ngt sen söndags så det vore bra om jag kunde hinna iväg och köra lite gym eller pump idag. Motivationen är på topp och då är det bara att ligga i så länge den varar.

Nu ska jag återgå till urinorganen ;)

Puss på er!

1 kommentarer

Julia

30 Aug 2011 14:38

Hey ho let's go :D

Visst gillar vi att vi blev så pepp efter träningslägret? Just vad vi, eller iaf jag behövde :)

Kommentera

Publiceras ej